Photopeach
Plataforma en línia que
permet fer Slideshows (presentacions) amb música per a tota la presentación,
pot afegir textos a cada diapositiva. A més, les presentacions es poden
compartir per les xarxes socials. A continuació, vaig a explicar com utilitzar
aquest programa.
Crea un compte
Photopeach.
Per crear un compte en
primer lloc hem de posar a google Photo Peach, i entrar a la pàgina web. Una
vegada dins, ens apareixerà una pantalla com la que mostra la fotografia 1, en
la qual hem de donar-li al botó "Sign up for Free!". Fet això,
només hem d'introduir les nostres dades com el nom d'usuari, la contrasenya, etc.
Fotografia 1
Pàgina de Photo Peach
Un cop entrem a Photo
Peach ens trobem directament a la finestra "home", com ens mostra la
fotografia 2. En aquesta finestra podem veure a la part central l'opció per
crear un nou "slideshow" donant-li al botó "Upload Photos",
just a sota podem veure tots els "slideshows" creats per nosaltres.
Fotografía 2
A part d'això, a la part superior podem observar
els botons per entrar a altres finestres a part de la de "home". Les
finestres a les quals podem anar són:
- "My Shows": en aquesta finestra
podem veure totes les presentacions que hem fet.
- "Explore": Ací podem buscar els
"slideshows" d'altres usuaris, veure fotografia 3. Podem buscar les
presentacions segons categories com: animals i mascotes, ciència, comèdia, etc.
A més podem limitar la cerca, ordenant els vídeos
segons siguin: recentment populars, recentment destacats, els més vistos avui i
els afegits recentment.
- “Creators":
en aquesta finestra podem observar els diferents usuaris atenent a diverses
categories com mostra la fotografia 4. Entre aquestes categories trobem: totes,
més comentats, més seguits, més vistos, amb més slideshows i les noves cares.
A la dreta d'aquests
botons trobem altres opcions interessants com les que mostra la fotografía 5
Fotografia 5
Dins d'aquestes opcions,
sembla interessant comentar la de "settings", on podem introduir les
dades del nostre perfil i la de "Log out" amb la qual eixim del
nostre compte.
Crear un slideshow.
Per crear un nou
slideshow hem d'anar a la pàgina "home" i donar-li ha "upload
photos". Una vegada fet això apareixerà una finestra per seleccionar les
fotografies que volem pujar del PC. Després d'això, ens apareixerà una finestra
com la que mostra la fotografia 6. Hi les fotos apareixeran en els quadrats. En
aquesta finestra hem d'organitzar les fotografies segons l'ordre en què volem
que apareguin seleccionant la fotografia que volem canviar de posició i
arrossegant fins al lloc adequat. Finalment si volem esborrar una imatge, hem
arrossegar als quadres de "delete ítems". Quan hàgim acabat d'ordenar
les imatges hem de donar-li a "Next".

A continuació sortirà una
finestra com la que mostra la fotografia 7. En aquesta finestra, podem inserir
el títol de la presentació, determinar la velocitat de transició de les
imatges, podem introduir una descripció, la qual sortirà a principis del
slideshow, i introduir música que bé pot ser predissenyada, a través de les
opcions de "random "," Instrument "o" Classic "o
mitjançant la música d'un vídeo del you vaig tenir, a través de" search
YouTube ". Quant a l'opció Upload Music només funciona si tenim un compte
"Premium".
Un cop acabat tot li donem al botó "finish" i
automàticament apareixerà el "slideshow" en una finestra com la que
es mostra a continuació en la fotografia 8.
Si no ens agraden els resultats, o
volem afegir alguna cosa, hem de prémer el botó "Edit" i
automàticament apareixerà un quadre on apareix diverses opcions com en el que
van aparèixer a la fotografia 9.
A
continuació tractarem sobre les opcions que es presenta en el quadre:
-
"Edit Caption i Photos": aquí podem introduir diapositives en blanc o
copiar les diapositives i introduir text.
-
"Edit Music i Title": En aquesta opció podem canviar la música i el
títol que hem posat en l'opció anterior.
-
"Add Photos": Aquí podem afegir més imatges al "slideshow",
que s'afegiran al final de la presentació per defecte.
-
"Manage Comments": en aquesta opció podem decidir si volem que es
puguin publicar comentaris en el vídeo o no.
-
"Delete this Show": amb aquesta opció esborrem la presentació.
-
"Download the Show": ens permet baixar la presentació a l'ordinador.
Finalment,
podem decidir entre les opcions "publish," unlisted "i"
Invitation required "per fer que la presentació aparegui o no a altres
usuaris.
A més
d'això podem publicar el "sidleshow" a les xarxes socials o el nostre
bloc o enviar-lo per correu electrònic als nostres amics a través de les
opcions que apareixen a la dreta de la presentació com mostra la fotografia 10
Per finalitzar he de dir
que els altres usuaris que vegin el vídeo poden posar comentaris, sempre que
permetem que ho facin com ja hem explicat, els quals apareixeran en finalitzar
el "slideshow".
Espero que aquesta
entrada els hagi servit d'utilitat.
U