Ampliació E-learning
Com hem vist el E-learning es una forma
d’ensenyament-aprenentatge a distància a través Internet. Esta forma
d’aprenentatge té unes característiques molt diferenciades. Com quasi totes les
formes d’educar podem trobar aspectes que resulten ser un avantatge per a
l’educació dels alumnes, però també hi ha aspectes negatius. Personalment pense
que hi ha més aspectes positius i que aquestos aspectes són més importants i
tenen més rellevància que els aspectes negatius que hem vist.
A continuació deixe un vídeo molt instructiu que
explica molt breument que és l’E-learning i algunes de le seues principals característiques
avantatjoses.
Per a finalitzar, he de dir que totes les
mesures que hem d’emprar per a l’ utilització del E-learning em pareixen molt
lògiques, ja que encara que aquesta forma d’aprendre és molt flexible si no
posem normes i límits no aprenem res.
A continuació mostre un vídeos que m’ha paregut
molt instructiu i interessant. El vídeo parla sobre el E-learning i ma cridat
molt l’atenció la seua simplicitat i claredat amb que tracta el tema, i que ens
parla també sobre els recursos necessaris per a la implantació de tot el
necessari per a aquesta forma d’educació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario