domingo, 3 de marzo de 2013

Ampliació tema 4


Ampliació E-learning

Com hem vist el E-learning es una forma d’ensenyament-aprenentatge a distància a través Internet. Esta forma d’aprenentatge té unes característiques molt diferenciades. Com quasi totes les formes d’educar podem trobar aspectes que resulten ser un avantatge per a l’educació dels alumnes, però també hi ha aspectes negatius. Personalment pense que hi ha més aspectes positius i que aquestos aspectes són més importants i tenen més rellevància que els aspectes negatius que hem vist.

A continuació deixe un vídeo molt instructiu que explica molt breument que és l’E-learning i algunes de le seues principals característiques avantatjoses.



Per a finalitzar, he de dir que totes les mesures que hem d’emprar per a l’ utilització del E-learning em pareixen molt lògiques, ja que encara que aquesta forma d’aprendre és molt flexible si no posem normes i límits no aprenem res.

A continuació mostre un vídeos que m’ha paregut molt instructiu i interessant. El vídeo parla sobre el E-learning i ma cridat molt l’atenció la seua simplicitat i claredat amb que tracta el tema, i que ens parla també sobre els recursos necessaris per a la implantació de tot el necessari per a aquesta forma d’educació.


No hay comentarios:

Publicar un comentario